Vuoden graafikko tiedottaa: Lidl on uudistanut omenamehupakkauksensa

Omenamehu1

Hyviä uutisia, omenamehupakkausten ystävät!

Päivittäistavarakauppa Lidl on vihdoinkin uudistanut omenamehunsa pakkauksen. Omenamehupiireissä on jo pidemmän aikaa kohuttu milloin tämä päivitys tapahtuisi, mutta nyt näyttäisi siltä että myymälöissä on saatavissa mehua sekä vanhassa että uudessa pakkauksessa. Toisin sanoen kutkuttava tilaisuus omenamehuihmisille, tai ”omiksille” niin kuin me heitä kutsumme täällä Kasper Diem -blogissa.

Omenamehu2

Vanhalla pakkaksella on tietenkin omat kannattajansa, mutta tätä on pikkasen vaikea ymmärtää jos sitä oikeasti katsoo silmillään. Koska oikeesti: kuvassa kaksi ja puoli omenaa on aseteltu jonkinnäköiselle golfkentälle jonka yläpuolella on hieman utuinen sinitaivas. Tämä utuisuus johtuu todennäköisesti ilmansaasteista.

Pahinta on kuitenkin että tämä saastainen taivas menee pakkauksen yläosassa yllättäen poikki, jonka jälkeen ylin viidennes purkista onkin vain homeista tummanvihreää. Eikä ole muuten maailman freesein väri. Ja miksi 2,5 omenaa eikä kolme? Yrittääkö Lidl sanoa että purkki sisältää itseasiassa pelkästään tämän puolikkaan omenan mehun? Eihän sellainen peli vetele.

Omenamehu3

Onneksi uusi pakkaus on toista maata. Omenoita on nyt huomattavasti enemmän, ja ne on aseteltu aistikkaasti natisevaan hedelmäkoriin. Onpas muuten mehukkaan oloisia omenoita! Golfkenttä on myös korvattu elinvoimaisen, hedelmällisen omenapuun lehtevillä oksilla. Tätä mehua juodessa voi oikein tuntea miten luontoäiti panee parastaan – niin raikkaan näköinen uusi pakkaus on.

Mehun samettinen hedelmälihaisuus on myöskin nostettu pakkauksessa pääosaan, ja hyvä niin. Koska tämä mehu on aina ollut hyvää – nyt se myös näyttää siltä.

preview

Toisin sanoen oikein onnistunut pakkausuudistus, ja se saa Kasper Diem -blogin omenamehuraadilta arvosanan 8/10. Hyvä!

Mutta Lidl. Kaikki tämä puhe omenamehusta on saanut meidät täällä Kasper Diem -blogissa pirun janoiseksi, joten tehdäänkö nyt sitten  niin että lähetätte meille laatikollisen mehua osoitteeseen Kasper Diem -blogi, Castreninkatu 8, 00530 Helsinki?

Hienoa!

Mainokset
Avainsanat: , , , , ,

Yksi ajatus artikkelista “Vuoden graafikko tiedottaa: Lidl on uudistanut omenamehupakkauksensa

  1. […] on niin että ystävämme Lidlistä on selvästikin lukenut vuoden graafikon, Kasper Strömmanin, syvä-analyysin Lidlin omenamehusta ja nähnyt ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi toimia sen […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: